השכרת ציוד » מרכזיות בענן

מרכזיות בענן

מרכזיית ענן

מערכת טלפון IP / מרכזיית ענן היא מערכת טלפון מודולרית המציעה מגוון תכונות מותאמות אישית בהתאם לצרכי החברה. ניתן להשתמש בהם כדי לנהל ולנתב את כל השיחות הנכנסות והיוצאות עבור העסק שלך. שירותי טלפונייה על-גבי IP פועלים לחיבור סוגים שונים של מכשירים, כולל: סמארטפונים דיגיטליים, טלפונים IP, טלפונים אנלוגיים, מכשירי פקס ואפליקציות סמארטפון.

משרדים רבים הופכים גמישים יותר הודות להופעתה של מרכזיה וירטואלית. היא מציעה תכונות לניהול משרד שחשובות באמת, כמו הקלטת שיחות, פקסים של 2 מייל, צליל המתנה וכו' ללא צורך בקניית מכשירים יקרים שתופסים מקום במשרד שלך ועלולים להינזק.

המרכזייה האידיאלית שלך צריכה להיות כזו שמציעה לך את היכולת להוסיף הרחבות ותכונות, במקום צורך לרכוש ציוד יקר. את המרכזייה צריך ליצור לפי המידות והצרכים שלך – ועד כמה שניתן, ללא תלות בציוד קצה יקר.

פרטים נוספים על מרכזיות בענן

מרכזייה בענן היא סוג של מרכזייה וירטואלית שמתארחת אצל ספק שירותים של צד שלישי. מרכזיות בענן קלות לשימוש ומציעות מחירים סבירים יותר מאשר מרכזיות מקומיות. הן גם מספקות אפשרויות אבטחה טובות יותר וזמינות גבוהה יותר, מכיוון שהנתונים מאוחסנים בשרת מרוחק.

מרכזיה היא מכשיר אלקטרוני המחבר בין קווי טלפון זה לזה, לרשת הטלפונים הציבוריים המיתוג ו/או להתקני ממשק הלקוח. מרכזיה יכולה גם להתחבר לאינטרנט או לאינטראנט ארגוני, מה שמאפשר לך לעשות שימוש בטכנולוגיית Voice over IP (VoIP) עבור מערכת הטלפון של החברה שלך.

המרכזייה הייתה ממוקמת באופן מסורתי פיזית בבניין (בית העסק), אך ככל שעסקים הפכו גלובליים וניידים יותר, והצורך בעובדים מרוחקים גדל, חברות מחפשות דרכים לצמצם את התקורה שלהן ולעשות שימוש בשירותי מחשוב ענן כמו Microsoft Office 365 ו ‏Google Workspace. שירות אחד כזה הוא מרכזיה וירטואלית המאפשרת לך להפעיל מרכזייה משלך בענן בשבריר מהעלות.

המרכזייה מהסוג החדש – in the cloud

מרכזיה וירטואלית היא אפליקציה המספקת את הפונקציונליות של מרכזייה רגילה – ללא צורך ברכישה ותחזוקה של מכשיר חומרה ייעודי פיזי.

המרכזייה מהסוג החדש היא מרכזייה לקווי טלפון, אשר שולבה בשירותי נתונים ואינטרנט מתקדמים. טלפוניה בענן מתייחסת לשירותי קול, וידאו או טלקומוניקציה אחרים המסופקים דרך האינטרנט ללא צורך במתקני קו טלקומוניקציה מסורתיים.

אילו פעולות ניתן לבצע באמצעות מרכזיה בענן?

מרכזיות הן חלק חשוב מהארכיטקטורה של כל עסק. באמצעותן תוכלו לשלב ולנהל מערכות טלפון, שלוחות, תא קולי, מענה אוטומטי, ניתוב שיחות מרכזי ועוד.

אם בעבר המרכזייה הייתה ממוקמת בשטח הפרטי של העסק בו היא מתארחת והגיעה עם תג מחיר יקר הן מבחינת ההתקנה והן מבחינת מבחינת התחזוקה – הרי שהיום מרכזיות ענן פותרות בעיות אלו בקלות. מרכזייה בענן חוסכת לך שטח יקר במשרד מכיוון שאתה לא צריך לארח אותה פיזית אצלך בבניין או אפילו בחדר השרתים של החברה שלך מכיוון שהמוח של כל המערכת נמצא בחוות השרתים של נותן השירות, כלומר במרכז נתונים מרוחק. מרכזיה בענן היא מערכת מרכזייה מתארחת מבוססת תוכנה. המשתמש יכול לבצע ולקבל שיחות דרך האינטרנט.

שימו לב שישנן מרכזיות וירטואליות המותקנות מקומית במשרד או בחדר השרתים של החברה. כאמור צורך זה מתבטל לחלוטין במעבר למרכזייה בענן. ניתן לגשת למרכזייה בענן באמצעות טלפון, דפדפן אינטרנט או אפליקציה לנייד. מערכת מסוג זה מתאימה לעסקים קטנים שאינם מעוניינים להוציא כסף על חומרה אך עדיין מחפשים שירותים מתקדמים לארגון שלהם. מרכזיית ענן תעבוד עבורם לצרכי טלפוניה בסיסיים בתשלום חודשי נוח וללא כל עלויות התקנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *