השכרת ציוד » טלפונים סלולריים » השכרת טלפון סלולרי

השכרת טלפון סלולרי

נסו לחשוב כיצד ייראו החיים ללא מכשיר סמארטפון. מצליחים? מכשירי הנייד הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו ומשמשים את רוב האנשים ככלי עבודה, מחשב נישא מזערי או ככלי לצריכת תוכן ובכלל זה צפייה, האזנה או סריקה של כל סוגי פריטי המידע הקיימים בעולם.

חכירת מכשיר טלפון נייד בארץ

צרכי התקשורת עבור כל אחד מאיתנו צמחו לגבהים חדשים בתקופה האחרונה באופן ניכר, הן בארץ והן בארצות מעבר לים.

השכרה של טלפון נייד בישראל היא פתרון שעובד טוב ובטוח לכל אחד המעוניין בסמארטפון לתקופות לא ארוכות ואולי אף קצרות במיוחד, אבל אינו מעוניין בעלויות הנלוות לרכישה של סמארטפון. בנוסף, מי שלא זקוק למכשיר מדור חדש יכול להסתפק בסמארטפון פשוט יחסית וליהנות ממחיר נמוך העומד על כמה שקלים בודדים ליום. מטרות שכיחות להשכרת הטלפון נעות בין ארגון והפקת אירועים וכנסים, צרכים עסקיים, ביקור תושבי חוץ בארץ, ועוד.

חכירת מכשיר טלפון נייד בחו"ל

אפשרות אחרת היא לשכור (או לקנות) סמארטפון בזמן הטיול במדינה אחרת במקום להשתמש במכשיר הקבוע שלכם.

אם אתם לנים בבית מלון יוקרתי דעו לכם כי כיום יש בתי מלון המציעים שירותי השכרת טלפון כחלק מסל השירותים שלהם (הכולל הסעות לנמל התעופה וממנו, מספרה, שירות בייביסיטר, רשת אלחוטית, שירותי כביסה, שירות לימוזינה, צחצוח נעליים – וכן, גם השכרת טלפונים ניידים לאורחי המלון).

לחלופין, תוכלו לשכור את המכשיר בארץ בסמוך לטיסה. פתרון נוסף הוא לרכוש כרטיס SIM מיוחד שיאפשר לכם להשתמש במכשיר הקיים שלכם אך עם קו מקומי במדינת היעד, דבר אשר בכוחו לקצץ עבורכם את עלויות השימוש.

אופציה נוספת, עבור מטיילים שאוהבים להתרחק מריכוזי אוכלוסיה ו/או להיטמע בטבע – חכירת מכשיר טלפון לווייני מאפשרת למטיילים לקיים קשר טלפוני גם באזורים שבהם אין קליטה סלולארית. מלבד האפשרות לשמירה על קשר טלפוני עם בני המשפחה, הטלפון הלוויני פותח אפשרויות תקשורת עם שותפים למסע ומסייע גם בניווט במסלול הטיול. אומנם עלויות השכרה של הטלפון הלוויני גבוהות באופן יחסי לעלויות מכשיר מסנג'ר שמאפשר רק שליחת הודעות ואיתותי מצוקה, אך הוא פותח אפשרות רבות אחרות שלא מתאפשרות ע"י מכשירים סלולריים אחרים או מכשירי מסנג'ר ומכשירי איתור.