השכרת ציוד » מחשבים » השכרת מחשבים נייחים

השכרת מחשבים נייחים

מצבים שונים בחיים מצריכים מאיתנו לשכור מחשבים – נייחים או ניידים. השאלה היא האם עדיף מחשב נישא או נייח?

ניתן לשכור מחשבי pc כמו שיש לנו במשרד ובבית – מחשבים כאלו הם מחשבים נייחים המגיעים עם צג מחשב, יחידת המחשב, מקלדת ועכבר.

לשירות השכרת מחשבים ניידים נפנה כאשר נרצה לקדם מוצרים או שירותים מסוימים באירוע מסוים. שירות השכרת מחשב נייד הוא פתרונות מאוד נוח ויעיל מבחינה כלכלית לחברות בעלות צורך נקודתי בציוד מחשוב. למעשה, השכרת מחשבים ניידים הוא שירות שמתאים למקרים רבים. בהיותם נוחים יותר לניוד ממקום למקום, המחשבים הניידים נותנים לנו את אותו סט יכולות כמו מחשבים נייחים וה מבצעים את אותה עבודה כך שנוכל להשתמש בהם לכל מטרה ובכל מקום.

מתי נעדיף לשכור מחשב שולחני? במקרים בהם מדובר על מחשב להשכרה שאמור לעמוד במקום ספציפי ולהישאר שם עד סיום הצורך בו.

מחשבים הם כלי עבודה ולא בהכרח נכס

חברות רבות מאמצות גישה שונה כלפי הטכנולוגיה בה הן עושות שימוש ובכלל זה מעדיפות להסתכל על המחשבים איתם הן עובדות ככלי עבודה ולא כעל נכס, בין אם מדובר על פרויקטים קצרי או ארוכי טווח. וכאן חברת השכרת מחשבים לאירועים נכנסת לתמונה. חברת השכרת מחשבים מספקת לכם שירותי חכירת לפטופים ונייחים לכל אירוע שרק תבקשו.

הטכנולוגיות בעולם המיחשוב משתדרגות פעמים רבות והופכות ציוד רב שנרכש לפני פרק זמן לא ארוך לעתיק ומאוד איטי, שירות השכרת מחשבים מסיר את הסיכון שבהתחייבויות ארוכות טווח לטכנולוגיות מיושנות. שירות השכרת מחשבים מהווה פתרון מושלם לצרכים מיוחדים, פרויקטים קצרי טווח, אירועים, כנסים, כיתות, משרדים, ביקורות, סמינרים, מתכנתים בעלי דרישות או צרכים טכנולוגיים משמעותיים וכו’.

משתלם כלכלית ומשפר את תזרים המזומנים

חכירת מחשב נייח או נייד זה פתרון בטוח ואפקטיבי לכל מי שמעוניין במחשב לתקופות לא ארוכות או ארוכות, אבל לא מעוניין בעלויות המצריכות רכישה של מחשב. בנוסף לכך המשכיר מקבל מחשב נקי לגמרי, עובדה הגורמת למחשב המושכר לעבוד בצורה חלקה יותר. הטכנולוגיות בעולם המחשוב משתדרגות פעמים רבות והופכות ציוד רב שנרכש לפני פרק זמן לא ארוך לעתיק ומאוד איטי. השכרת מחשבים מבטיחה חסכון רב בתזרים המזומנים, בהוצאות התחזוקה והתיקונים. חברת ההשכרה למעשה דואגת גם לכל מה שקשור לשיפור ושדרוג הציוד, עדכון התוכנות ומערכת ההפעלה – כך שגם מבחינת תחזוקה יש לכם הרבה מה להרוויח כאשר אתם פונים לאפיק של השכרת ציוד טכנולוגי ומחשבים נייחים בפרט.

לסיכום, השכרת מחשב נייח מבטיחה לכם ציוד מתקדם ותקין, ומחירים אטרקטיביים. בנוסף באפשרותכם לצרף להזמנה ציוד היקפי להשכרה, כגון מדפסות, מסכי לד, ציוד רשתות ועוד.