השכרת ציוד » מחשבים » השכרת מחשבים ניידים

השכרת מחשבים ניידים

בעידן הטכנולוגי של היום המחשב הנישא הפך לחברו הקרוב והטוב ביותר של האדם (בלי להעליב את הכלבים, כן?). בעזרת המחשב הנייד באפשרותכם לעבוד מהבית, להגיש עבודת סמינריון באוניברסיטה, להשתמש ברשת האינטרנט בזמן הפנוי, לצפות בתוכניות טלוויזיה, ואם אתם בעניין אף לשחק במשחקי מחשב בעלי גרפיקת תלת מימד – וזאת עוד מבלי שהזכרנו את העובדה שניתן לקחת איתכם את המחשב ממקום למקום בקלות.

 

מתי שירות השכרת מחשבים ניידים יכול לשרת אותנו?

התשובה היא שבמקרים רבים. תחום ההשכרות של לפטופים הפך למאוד נחשק בשל הירידה במחירי המחשבים בעשור האחרון. כיום מחירי המחשבים הניידים נמוכים יותר מבעבר אך עדיין מדובר בהוצאה כספית גבוהה למי ששוקל לרכוש מחשב עבור עצמו.

לעומת זאת, כאשר תרצו להעביר הרצאה במקום כלשהו או לטוס לחו”ל מבלי לקחת את המחשב הפרטי שלכם תוכלו לדאוג שיהיה אתכם מחשב שכור עם התוכנות הנדרשות לביצוע העבודה. באופן דומה, השכרת מחשב נייד הוא פתרון יעיל, נוח ומשתלם גם עבור חברות הזקוקות לאביזרי מחשוב באופן זמני ו/או נקודתי. שירותי השכרת מחשבים נותנים מענה טוב לצרכים מיוחדים, פתאומיים או נקודתיים – כגון פרויקטים קצרי טווח, אירועים, כנסים, שימוש בכיתות, משרדים, סמינרים, ועבור מתכנתים בעלי דרישות או צרכים טכנולוגיים משמעותיים וכו’.

בכל המקרים הללו, פרטיים או עסקיים כאחד, מדובר בחיסכון מבחינה כלכלית כיוון ששכירת מחשב יכולה לחסוך לכך כסף רב ברכישת המחשבים ותוכנות ההפעלה המקוריות הנדרשות להתנהלות בעסק.

שירות השכרת מחשבים ניידים לאירועים

השכרת פתרונות מיחשוב זה פיתרון אידאלי גם בתחום האירועים. השכרת מחשבים ניידים כבר הפך לצורך בסיסי היום בכל סוג של אירוע ובמיוחד באירועים שמתרחשים בביתנים וחללים גדולים לשם תערוכות, כנסים ואירועים מסוגים נוספים. אמנם יש אנשים שמעדיפים להשתמש במחשבים הניידים האישיים שלהם, אולם אירועים גדולים דורשים מחשבים איכותיים ומהירים יותר מהמחשב הביתי הטיפוסי ולכן בתחום זה אנו רואים ביקוש גבוה יותר למחשבים מושכרים. גם במידה והינכם מארגנים מסיבת בר מצווה לילד שלכם ורוצים שתהיה עמדת מולטימדיה הכוללת מחשבים ומשחקים לאותו הערב תוכלו להזמין מחשבים שכורים ולקבל את המחשבים מוכנים ומתאימים לצרכים שלכם.

השכרת מחשבים ניידים לצורך עבודה

כשמדובר על פרויקט זמני שהעבודה בו עשויה להתבצע ממיקומים שונים או שהעבודה בו מתבצעת גם מהבית, מחשב נישא יכול לתת את מה שאנו צריכים. רכישת ציוד מחשוב חדש בפרויקט זמני עלול להוות נטל כלכלי גדול ומיותר על מנהלי הפרויקט, במיוחד כאשר מדובר על תקופת עבודה מוגדרת וקצרה. חכירת מחשב אישי נייד לחודש, למשל, הינה אופציה פשוטה ויעילה המאפשרת לכם לשכור מחשב לעבודה, עם כל מה שאתם צריכים כולל ווינדווס עדכני, תוכנות בסיסיות כגון אופיס, ואפילו תוכלו לקבל ליווי ועזרה טכנית צמודה מטעם חברת ההשכרה.

לאחרונה, בזמן המאבק במגפת הקורונה שירותי השכרת לפטופים צברו פופולריות רבה ודי הרבה לפטופים חדשים נכנסו לשוק לטובת עבודה מהבית בתנאי ליסיניג. במבט קדימה יש להניח שליסינג של מחשבים ניידים הוא שירות שיישאר פופולרי וימשיך לצבור תאוצה גם בשנים הקרובות, עבור עצמאים ועסקים מכל סוג.